آمار رامین رضاییان مقابل استقلال-راهبرد معاصر

آمار رامین رضاییان مقابل استقلال

رامین رضاییان بمب نقل و انتقالاتی لیگ بیست و چهارم شد که پیراهن استقلال را به تن می‌کند... می‌گویند قاتل همیشه به صحنه جرم برمی‌گردد اما این بار قاتل استقلال به صحنه جرم پیوسته است!
تاریخ انتشار: ۲۲:۱۳ - ۲۴ تير ۱۴۰۳ - 2024 July 14
کد خبر: ۲۵۰۰۰۱

به گزارش راهبرد معاصر؛ رامین رضاییان با استقلال قرارداد بست تا بمب نقل و انتقالات منفجر شود. ملی پوش ایران در دو جام جهانی که قبلاً با پیراهن پرسپولیس در دربی دروازه استقلال را باز کرده و در صورت حضور در دربی‌های آینده این فصل، سی و ششمین یاغی فوتبال ما خواهد شد که با لباس هر دو تیم در دربی به میدان رفته است.

به گزارش خبرورزشی، رامین اما یک بازیکن با تجربه است که با لباس صبا، راه آهن، پرسپولیس و سپاهان مقابل استقلال بازی کرده و کارنامه پروپیمانی دارد. رامین رضاییان از لیگ نهم و سال ۱۳۸۸ تا امروز و به استثنای سال‌هایی که خارج از ایران توپ می‌زد، تاکنون با لباس ۴ تیم مختلف ۱۷ بار مقابل استقلال بازی کرده و صاحب چهار برد، ۵ مساوی و ۸ باخت شده است.

رامین در ۱۲۹۹ دقیقه بازی مقابل استقلال ۴ بار دروازه این تیم را باز کرده که یکی از روی نقطه پنالتی بود. او سه پاس گل برای همبازیانش برابر استقلال ساخت و چهار کارت زرد هم گرفت.

تاریخچه بازی‌های رامین مقابل استقلال به اختصار چنین است؛

رامین با پیراهن صبا در اوج جوانی در هفته سیزدهم در ورزشگاه آزادی برای اولین بار بازی مقابل استقلال را تجربه کرد. جمعه اول آبان ۱۳۸۸ او دقیقه ۸۴ جانشین محمد نوری شد که بعدها بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بست. بازی رفت دو تیم به میزبانی استقلال ۱-۱ مساوی تمام شد.
لیگ دهم در فصل ۸۹-۹۰ رامین کماکان پیراهن صبا را به تن داشت. در بازی رفت در هفته دهم او در دقیقه ۶۲ در ورزشگاه یادگار امام قم جانشین هادی اصغری شد. این مسابقه نیز با تساوی ۱-۱ به پایان رسید.
در بازی برگشت لیگ دهم در هفته بیست و هفتم رامین رضاییان برای اولین بار در ترکیب اصلی مقابل استقلال با پیراهن صبا به میدان آمد. این بار در دقیقه ۶۱ او بود که جای خود را به هادی اصغری داد و صبا در ورزشگاه آزادی ۲ بر صفر باخت.
رامین که در لیگ یازدهم رفت و برگشت بازی مقابل استقلال را از دست داد -آن هم در حالی که تا هفته قبل از آن بازی می‌کرد- در لیگ دوازدهم و فصل ۹۱-۹۲ برای آخرین بازی‌ها با پیراهن صبا مقابل استقلال بازی کرد. او که حالا مهره فیکس و بدون جانشین تیم بود، در هفته یازدهم و بازی رفت در ورزشگاه آزادی با نتیجه یک بر صفر شکست خورد.
بازی برگشت لیگ دوازدهم در هفته ۲۸ رامین دوباره فیکس بود و در قم بازی ۱-۱ مساوی شد. پاس گل ایمان رزاقی راد را رامین داد و اولین اخطار مقابل استقلال را در همین بازی گرفت.
لیگ سیزدهم فصل ۹۲- ۹۳ رامین پیراهن راه آهن تهران را به تن کرد. بازی رفت در هفته ششم رامین کامل بازی کرد و در ورزشگاه آزادی تیمش ۳-۱ باخت.
راه آهن دوباره در حضور کامل رامین در هفته ۲۱ با یک گل، این بار در ورزشگاه تختی تهران مغلوب استقلال شد.
لیگ چهاردهم در فصل ۹۳-۹۴ راه آهن در همان هفته اول به استقلال خورد. رامین فیکس بود و بازی در ورزشگاه تختی تهران را استقلال ۲-۱ برد. در دقیقه سوم رامین زننده تک گل تیمش بود اما دقیقه ۵۹ جای خود را به علی علیپور جوان داد که او هم بعدها به پرسپولیس آمد و شاید حالا به استقلال بیاید!
بازی برگشت همان فصل در ورزشگاه آزادی در هفته شانزدهم را استقلال با یک گل برد. رامین فیکس و کامل بازی کرد.
در لیگ پانزدهم رامین در فصل ۹۴-۹۵ پیراهن پرسپولیس را به تن داشت. او در هفته یازدهم در اولین دربی عمرش فیکس بازی کرد. مسابقه تا دقیقه ۹۰ به علاوه ۵ به سود آبی‌ها در جریان بود که رامین پاس گل را به جری بنستون داد تا دربی ۱-۱ تمام شود.
جمعه ۲۷ فروردین ۹۵ دربی برگشت لیگ پانزدهم در هفته ۲۶ که پرسپولیس ۴-۲ پیروز شد. رامین زننده گل سوم تیمش بود که دومین گل او به استقلال بود. او در این مسابقه دومین اخطارش مقابل آبی‌ها را هم گرفت.
در لیگ شانزدهم رامین دربی رفت را از دست داد. دربی برگشت در هفته ۲۱ او از دقیقه ۶۵ جای خود را به علی علیپور داد. استقلال این مسابقه را ۳-۲ برد.
پس از سال‌ها بازی خارج از ایران رامین در فصل نقل و انتقالات زمستانی به پرسپولیس برگشت و در هفته بیست و سوم دور برگشت او در دربی مقابل استقلال فیکس بود. رامین در ورزشگاه آزادی پاس گل به علی نعمتی داد و دوباره اخطار گرفت. این دربی نیز ۱-۱ مساوی تمام شد.
رامین در لباس سپاهان، لیگ بیست و دوم را آغاز کرد. در همان هفته اول در ورزشگاه آزادی مقابل استقلال، رامین زننده گل دوم و پیروزی تیمش بود. او کامل بازی کرد و یک اخطار هم گرفت.
بازی برگشت فصل ۱۴۰۱-۱۴۰۲ در هفته شانزدهم در ورزشگاه نقش جهان باز هم رامین حضوری کامل داشت و باز هم سپاهان برد، اما این بار ۲-۱ و جالب اینکه باز هم رامین زننده گل دوم تیمش بود، در دقیقه ۹۰ به علاوه ۲ از روی نقطه پنالتی.
فصل قبل سپاهان در هفته سوم در ورزشگاه نقش جهان در حضور کامل رامین با یک گل استقلال را شکست داد.
بازی برگشت فصل قبل در ورزشگاه آزادی در هفته هجدهم را استقلال با نتیجه یک بر صفر برد و باز هم رامین به شکل کامل بازی کرد.
آمار رامین رضاییان مقابل استقلال؛ ۴ گل و ۳ پاس گل در ۱۲۹۹ دقیقه/ قاتل به صحنه جرم پیوست!

۴ گل در ۴ تیم مقابل تیم جدید

به این ترتیب رامین رضاییان تاکنون با پیراهن ۴ تیم صبا، راه آهن، پرسپولیس و سپاهان مقابل استقلال بازی کرده است.

او ۵ بازی و در مجموع ۲۷۵ دقیقه با پیراهن صبا مقابل استقلال به میدان رفت. دو بار فیکس بود، یک بار تعویض شد و دو بار به عنوان تعویضی به زمین آمد و یک پاس گل داد.

در لباس راه آهن رامین ۴ بازی و ۳۲۹ دقیقه مقابل استقلال بازی کرد. سه بار فیکس بود و کامل حضور داشت و یک بار تعویض شد. یک گل هم زد.

در دربی با لباس پرسپولیس رامین ۴ بار بازی کرد. سه بار کامل و یک بار تعویض شد. او یک گل زد و دو پاس گل داد و در مجموع ۳۳۵ دقیقه در میدان حاضر بود.

و بالاخره در دو فصل اخیر با لباس سپاهان که ۴ بازی کامل به صورت فیکس بازی کرد و دو بار دروازه استقلال را گشود.

در مجموع رامین با ۱۲۹۹ دقیقه جنگیدن مقابل استقلال و تاثیر مستقیم در ۷ گل علیه این تیم، به استقلال آمده تا پیراهن شماره ۱۰ آبی را بپوشد؛ قاتل این بار به صحنه جرم پیوسته است!/خبرورزشی

 

ارسال نظر
تحلیل های برگزیده
آخرین اخبار